Mesiac "Ach"

by - 22:46:00

     Mesiac Máj - mesiac kedy všetko nešlo najjednoduchšie.

     Vždy v Máji chodíme z turistickej organizácie na turistiku do Slovenského Raja. Tento rok som chcel všetko naozaj pekne zdokumentovať. V pláne bolo, že si zoberiem foťák aj kameru. Zobral som si obi dve ale čo sa nestalo. Keď sme boli už na turistike čítačka pamäťovej karty na foťáku sa pokazila. Tak som si zobral kameru a natáčal som len s ňou. Samozrejme keď som prišiel domov zistil som, že mám na nej asi tak 3 trojminútové záznamy. Akože paráda, nemám žiaden materiál, článok robiť nebudem. Dosť ma to vytočilo, ale nie tak ako ten pokazený foťák. Dlho som odkladal opravu lebo nebol čas, škola, škola a škola. Akože nie že by bola nejako extra ťažká, ale žerie neskutočné množstvo času. Je to len týždeň čo som dal foťák do opravy a ešte stále nemám vyrozumenie. Najviac sa bojím toho, že to bude nejaká astronomická čiastka, ktorá ma bude stáť viac ako foťák samotný. Ak tomu tak bude, tak ho nechám asi pokazený a budem sa snažiť vybaviť si nejaký ďalší foťák, ale je to naozaj len vo hviezdach. Ja sám si bez foťáku neviem predstaviť čo budem robiť, lebo hlavnou náplňou môjho blogu sú fotky. 
     Ale aby som nebol len negatívny tak tu mám aj pár pozitívnych vecí. Napríklad to, že už len mesiac a bude koniec školského roku. Ach tak strašne sa už teším na to more času čo budem mať. 

     Pridám vám tu ešte pár fotiek, ktoré som stihol odfotiť v Slovenskom Raji. :D







You May Also Like

0 komentárov