Kaňůr

by - 23:49:00

     Už po tretíkrát som bol s turistami na jednej neďalekej chate, Kaňůr. Je to miesto, ktoré poznám či už v zime, lebo to je mini lyžiarske stredisko a cez leto, ako super akciu s turistami. Po minulé roky sme tam zostávali len na jednu noc, ale tento rok tí najzdatnejší zostali na 2 noci :DDDD. Je to chata, na ktorej sme boli bez elektriny, takže som si dokázal, že nie som až tak závislí na elektrine a počítači. 
     Táto akcia patrí medzi moje obľúbené a vždy si ju snažím užiť. Asi najlepší zabávači sú deti. Na chate si deti snažili vymyslieť nové vulgarizmy. Vymysleli 2, a to " ty Peter Nagy" a "ty bolebruch" to ma obzvlášť pobavilo lebo poznám pár ľudí s takým priezviskom. Ďalej som sa dozvedel, že slovenský národný hrdina je " ten pajác" (myslené na Jánošíka) a český národný hrdina je Ján Amos Komenský, ktorý vie lietať. Musím priznať, že o zábavu bolo postarané. 
     Okolo kaňůra je mimoriadna fauna a flóra. Napríklad okolo chaty je svah, kde medzi vysokou trávou sú pavúčie hniezda. Občas sme mohli vidieť ako sa pri nás pasú srny a "koloušci". Jediné čo tento zážitok pokazilo bolo počasie. Po minulé roky, sme v chatke skoro vôbec neboli a sedeli sme pri ohnisku. Tento rok sme boli len v chatke. Ale užil som si to. :D Určite aj na budúci rok. :D

    Mám tu pre vás ešte pár fotiek, ktoré som nafotil. :D



















You May Also Like

0 komentárov