Jarná únava nepripadá v úvahu

by - 22:32:00

     Konečne nie je vonku zima a vyšlo aj Slnko. 

     20.3. bol prvý jarný deň, pochopilo to aj počasie, a cez deň je teplo. Ani by ste neverili ako som za to rád. Keď idem domov zo školy, cítim sa dobre a nie len, preto lebo idem domov zo školy, ale svieti na mňa Slnko. Neskutočne ma to dobíja energiou. No, ale len dovtedy, dokedy Slnko nezájde, a ja zaspím rýchlejšie ako keď poviete "mrk". Preto by som chcel aspoň 3—2-krát za týždeň ísť von, samozrejme len keď bude svietiť Slnko. Ak ma pamäť naklame, tak na novoročný článok, som odpovedal na komentár, tak že si každý mesiac dávam nejaké predsavzatie. Chcel by som tak poňať aj to chodenie von. Tento pondelok čo bude pôjdem určite von, z toho dôvodu, že na našej škole budú prebiehať talentovky. Bože, keď si predstavím, že to bude rok, čo sa do môjho života priplietla umelecká, je to neuveriteľné. 



     Keď pôjdem v pondelok von, chcel by som zobrať aj foťák, ale ako to bude vonku vyzerať to neviem. Dúfam, že bude o trochu krajšia príroda, ako je teraz, lebo teraz to je hrozné. Takže ďalší článok by mohol byť fotočlánok, ale nič nesľubujem. 
     Taktiež by som chcel napísať článok o jednom mojom počine v škole, ktorý neviem či sa mi ešte podarí, ale aj keby nie, tak by som sa o ňom rád s vami podelil. Viem je to taká informácia, ktorá nevypovedala skoro nič, ale chcel som to spomenúť. 
     Mám v pláne ešte nejaký ten Haul, ale ten je naozaj len myšlienkou. 
     Poslednou dobou je mojou drogou, čítanie, čo ste si mohli všimnúť. Zatiaľ , teraz cez marec som prečítal už 4 knihy, z čoho tri boli z povinného čítania. Samozrejme tá jedna bola "Vojna nemá ženskú tvár" od Svetlany Alexejevič, a dnes som zavítal na eshop Martinusu, a v ponuke majú ešte 2 knihy od nej. Takže zvažujem o nejakej kúpe, ale ešte neviem.

     Tento článok  som poňal viac informačne, a aby ste si vedeli ,predstaviť čo mám v pláne, a tak.
Dúfam, že sa uvidíme aj pri ďalšom článku a čaw. 

     Máte radi teplo? tešíte sa z toho? Plníte si aj vy nejaké vlastné predsavzatia, ako ja? Ak, áno aké? Ako je to s vami a čítaním? 


You May Also Like

1 komentárov

  1. Určite sa teším na články o knižkách (ak nejaké budú) a aj hauly ako také sa mi u teba veľmi páčia :) Dúfam, že to chodenie von dodržiavaš ;)

    OdpovedaťOdstrániť