HAUL

by - 21:41:00

Dnes tu máme článok. Článok bude trocha nezvyčajný lebo sa na mojom blogu ešte nevyskytol jedná sa o HAUL. Tento článok sa moc nevyskytuje na chalanských blogoch ale ja som sa vám musel pochváliť mojím novým majetkom.

Ako prvé tu máme šedý sveter Z NewYorkeru. Do obchodu som šiel so zámerom si kúpiť sveter, lebo môj šatník nemá žiadny a ja som ho chcel trochu rozšíriť. Vyberal som z troch svetrov a na koniec som si tento zamiloval.




Sveter ma stál 24, 95 € a som s ním úplne spokojný. Zobral by som si ho aj bez krásneho vzoru pri ramenách.
Ako druhá vec už nie je oblečenie ale je to úžasný dekoračný prvok do mojej izby. Je to Okrasná škatuľa. Kúpil som ju v obchode Pepco. Kúpil som si ju preto, lebo sa už dlhšie snažím prerobiť si izbu z detskéj na izbu primeranú môjmu veku. Hneď ako som videl povedal som si „ to musím mať“ kúpil som si ju ,aj preto lebo bola posledná. Takže keby ste ju chceli tak v trenčianskom Pepcu v MAXe ju už neuvidíte.




Ďalšou vecou je poduška taktiež z obchodu Pepco. Kúpil som si ju len tak a bola pekná.

Ďalšou vecou je manga, ktorú som si kúpil v Brlohu a bol som z nej sklamaný- čakal som niečo viac. Tak bohužiaľ.





Ak sa vám článok páčil alebo nepáčil nezabudnite ho ohodnotiť alebo dať pekný komentár. Sledujte aj moju FB stránku a Youtube kanál. Čus. 

You May Also Like

9 komentárov

  1. Skvělý haul, ten svetr ti sluší :-)
    Jinak máš skvělý vlasy!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diki za komentár aj kompliment. Som rád, že si zablúdila na môj blog, dúfam, že ho budeš navštevovať aj v budúcnosti.

      Odstrániť
  2. Jajooo :) Krásne vecičky ako vždy. Sveter sa mi páči úplne najviac. Teším sa, keď ho uvidím naživo :) A krabička... No nádhera :D Kde sa hrabe Ikea :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dikiiii. Aj ja som z neho nadšený. Presne, kam sa hrabe Ikea. :3.

      Odstrániť
  3. Sveter ujde, krabka je super aj s tou poduškou :D a manga ..nekomentujem niektoré zábery :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jak už si sám zmínil, je zajímavé vidět článek tohoto typu na blogu, který neobhospodařuje dívka - což ovšem neznamená, že to není vítané!
    Ten svetr vypadá pěkně, kdybych neměla zažitou jakousi nenávist ke svetrům (všechny mě škrabou, koušou a podobně) tak bych ho klidně nosila sama, i když je klučičího střihu xD Krabice vypadá pěkně. Já na mangu moc nejsem, na anime jsem se stala závislá, ale po pár pokusech přečíst si i mangu jsme to vzdala. Nejsem zrovna vášnivá čtenářka, takřka vždycky dám přednost natočenému dílu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Začínam byť smutná z toho, že sa tu už dlhšiu dobu neobjavil článok. Dúfam, že sa to čoskoro zmení...

    OdpovedaťOdstrániť