Výlet do Bratislavy - COMICS SALÓN 2015

by - 21:12:00

Ráno sa budím na zvoniaci budík. Po prebratí sa odoberiem do kúpelne a tam sa snažím dať do poriadku. Po dokončení rutiny sa odoberiem do skrine a vyberám si outfit na dnes. Základom je šedé tričko s „mierne“ vulgárnym gestom. K tomu zladím tmavozelené nohavice a horčicovú mikinu. Na hlavu nasadím šedú flexu, na jedno rameno si prevesím brašňu na fotoaparát a na druhé plece si dám tašku s osobnými vecami.  S mojou „úžasnou“ sestrenicou som nasadol do auto, ktoré ma odviezlo na vlakovú stanicu. Tam som čakal na ľudí, ktorý pôjdu s nami na „trip“.
                                                                       xxx
     Po nekonečnom cestovaní vlakom a sardinkovou (MHD) dopravou sme sa dostali do domu kultúry v Ružinove.  Tam sa konal Comics salón. (pokiaľ neviete čo to je tak si to vyhľadajte XD).

Po objavení všetkého čo tam bolo sme sa s Naty rozhodli pozrieť na nejaké anime, ktoré tam premietali. Zo zoznamu ponúkaných sme jediné poznali Durarara! Po skončení sme šli do vestibulu, kde sa premietalo karaoke naživo z vedľajšej miestnosti. My sme sa tam rehotali ako kone. Niektorí vedeli spievať a druhým sme dali aspoň malé bezvýznamné plus za to, že mali odvahu. Ako posledný bol pán v rokoch, ktorý spieval Európsku hymnu. Ja sa dívam, že „vážne ? kto toto mohol spraviť?“
S Naty sme sa chceli dostať aj ne nejaké prednášky, ale bohužiaľ všade bolo plno, takže sme sa na žiadnu nedostali.

xxx
     Všade okolo nás behali cosplay-e,pri niektorých sme si neboli istý pohlavia. V jednej chodbe prebiehala súťaž o najkrajší funart a kresbu. Ja som sa jej nezúčastnil lebo moje šance boli mizerné, ale Naty by si tam našla to umiestnenie do top 10. Tu vám prinášam pár kresieb, ktoré stoja za to.

Taktiež bol aj využitý priestor vonku. Boli tam stoly, na posedenie a tiež sa tam odohrávali „renesančné aktivity“ ako streľba z luku a pod.

Na každom rohu stál obchod, kde predávali samé anime veci. Nakoniec som neodolal a kúpil som si plagát s tematikou Tokio ghoul a už sa teším ako sa ho vyvesím na stenu v izbe. Vrcholom celého dňa bola prehliadka cosplay-ov, ktoré bola famózna. S naty sme si povedal, že na budúci rok pôjdeme aj my v cosplay-och.

xxx
      Na koniec sme mali menšiu komplikáciu. Zmeškali sme električku. Kvôli jednému účastníkovi nášho tripu. Meškali sme pre to, že on si kúpil tombolu  (chcel vyhrať prvú cenu  PS4- mal cca 0,04 % šancu, že vyhrá aspoň niečo. Pre toto sme zmeškali priami spoj na vlakovú stanicu. Tak sme sa rozhodli, že pôjdeme autobusom, a že potom prestúpime na iný čo nás dovezie až tam. Tak si ideme autobusom a vidím, že pred nami ide naša električka. Tak hneď pri prvej zastávke sme vybehli, z autobusu a prebehneme do električky. Tak bežíme (predstavte si ten dramatický spomalený záber) a nestihli sme to. Hovoríme si OK cca za 20 min nám ide vlak a my máme asi 2 km cez Bratislavu bežať. Tak sme bežali ale aj tak sme to nestihli. Tak sme hľadali ďalší vlak čo nás dostane domov. Prišli sme na to,  že nám o 21:00 ide vlak ale to Trnavy a odtiaľ až od štvrtej do Trenčína a to sa nám nechcelo čakať. A tak chalan čo to všetko zorganizoval, zohnal dovoz a my sme sa dostali domov asi o 23:30.

Dúfam, že sa vám článok páčil, nezabudnite ohodnotiť článok a ak ma chcete podporiť pridajte komentár alebo dajte odber. Čus.