TAG- späť v škole. :(

by - 18:06:00

      Dnes po dlhšom čase tu máme TAG. A keďže nám už bohužia začala škola tak tu máme TAG s tou tématikou. Ja som si na internete hľadal otázky na TAG takže keby ste videli podobné otázky ako mám ja tak sa nedivte. A ešte pred začatím TAGu nominujem ďalej Romi z blogu life-by-romi, a Lory s blogu tichý odpor .
Tak tu je TAG:

I.Do akej triedy chodíš?
1.  Som na poslednom leveli základnej školy. A naozaj sa naň neteším.
II.  Čo si mal/a v prvý školský deň na sebe?
2.  Ja som si vybral pohodlný outfit, ktorý je celý z New Yorkeru až na vestu, ktorá je za GATE.

    

Ak nemáte silné žalúdky tak sa na tieti fotky ani nepozerajte.
III. Na čo sa najviac a najmenej tešíš v školskom roku?
3. Najviac sa teším na .....nič......a najmenej na monitor (Testovania T9) a prijímačky.
IV. Aké škol. Pomôcky najradšj nakupuješ?
4. Ceruzkýýýýý
V. Budeš nosiť do školy batoh alebo tašku/kabelku?
5. Tašku používam len v prípade, že mám pomenej kníh. Ale bohužial rozvrh mi tašku nedovoluje nosiť. A preto používam batoh.
VI. Aký je tvoj účes do školy?
6. Na ananás. :D 


                                                                   Ananas..:DDD
VII. Aké oblečenie nosíš bežne do školy?
7. Tak skafander to nebude a nebude včelársky oblek. Je to úplne obyčajný outfit obzvláštnený trakmi.
 

                                                                  OMG O.o
VIII. Ako vyzerá tvoj batoh?
8. Môj batoh je úpne luxusný. Kúpil som si ho minúlý rok a som s ním spokojnný kúpil som ho na eshope metalshop.

 

                                                       Kostrááááááááááááááááááááááááááááá
IX. Aká vec nesmie chýbať v tvojom batou, keď  ideš do školy (nemyslím učebnice,...)?
9. Určite tam nesmie chýbať môj zápisník, ktorý mám už od šiestej triedy a už sa blíži k úplnému rozpadnutiu.
X. Na aký školský predmet sa najviac tešíš do školy?
10. Najviac sa teším na výtvarnú a ruštinú...:D

Dúfam, že sa vám TAG páčil a ak nie tak neviete, čo je to správne a dobré. Xexexe..Čus

You May Also Like

4 komentárov

  1. Hlavne sa neboj monitoru. Je to úplne primitívna vec :D Ale samozrejme držím palce aby si to všetko zvládol :) Keď už končíme naraz :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za podporu a tiež ti držím palce aby si zvládla maturitu. :D

      Odstrániť
  2. Já tagy ráda čtu, bohužel mě ale moc nebaví psát, takže nevím, jestli tvoji nominaci využiju, nezlob se.
    Já se naopak tohoto ročníku docela bojím, než abych se těšila :D Musím souhlasit, že tvůj batoh je vážně luxusní! Vážně strašně se mi líbí, až se mi rozpadne můj starý batoh, po něčem takovém se podívám. Radši sice nosím tašku přes rameno, ale bohužel já mám knížek hromadu skoro vždycky. Já s sebou taky všude tahám zápisník, ale každý rok mám nový.
    Jinak jsem se chtěla zeptat, jak si se zmiňoval u mě pod článkem o třetí sérii TG, tak já o ní skoro nic nevím, kdy by prosím tě měla vycházet? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maľ bi sy sa naučyť pravopys a kramatyku kets uš krytysuješ.
    * z GATE, tieto, ceruzky, ananás, trakmi,.. a tie bodky. HOTOVÁ ORIGINALITA!

    S ""láskou"" Mon.

    OdpovedaťOdstrániť