Jednoducho článok

by - 15:58:00

     Už dlho sme tu nemali článok, v ktorom išlo o nič. Áno tento článok bude o ničom. Prekvapení?
     
Tento týždeň začal ako ten predošlý až na to že už bola škola. Mne by to nevadlilo, len keby som do tej školy nemusel ísť. Do školy som sa ponáhlal len aby som si stihol obsadiť moje miesto. Je to miesto  na úplnom konci triedy a nikto ma nevidí.  Úplne úžasné. Ale dosť o škole. 
    




 Tento týždeň jeden z príslušníkov rodiny oslavoval a ako darček dostal nepečenú tortu s mandarinkami. Tá torta sa podáva v nebi. Bola vynikajúca. Takúto chcem mať aj na svadbe..:D.

 




     Celý týždeň sa niesol v duchu Until dawn. Nepoznáte túto hru? Nie, tak to musíte okamžite napraviť. Ak áno tak gratulujem, máte vkus na hry. :D. Ja sám túto hru nemám, lebo nevlastním PS4. Ale ako divák som ju sledoval ad známeho slovenského let´s playera Zdochliakka. Som úplne z tejto hry nadšený a keby som vlastnil PS4 tak by som si ju určite zakúpil a hral. Táto hra mala hororové téma, a preto sa mi od začiatku páčila. Moje hodnotenie je 9/10.
 

     Taktiež som sa venoval blogu a snažil som sa zohnať nejaku spoluprácu, žiaľ zatiaľ bezúspešne.  Taktiež som rozšíril svoje obzory, čo sa týka blogov a sledujem ďaľšie dva blogy. A tiež sa nám podarilo prekonať hranicu 2400 zhliadnutí.
 


     To by pre dnešok bolo všetko. Nezabudnite dať hodnotenie tomuto článku. Taktiež kuknite na staršie články a na moje socialne siete ako je FB alebo Twitter. Čus.

You May Also Like

2 komentárov

  1. Tak a teraz som vďaka tvojmu článku dostala chuť na niečo sladké. Inak držím palce, aby sa ti podarilo vybaviť nejakú spoluprácu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá torta sa podáva v nebi bola moja veta :D a určite sa podava xD Som zvedava na 2ojku UD :)

    OdpovedaťOdstrániť