Kostená ruka

by - 21:03:00

Dnes tu po dlhej dobe máme článok.
Keďže za chvíľu tu máme halloween tak som si pre vás prichystal halloweensku masku.Túto masku už používam asi 3 roky a vždy zaujme. Myslím, si, že popisovanie celého postupu nemusí byť. 

Poďme na to:
 Potrebujeme
- farby na tvár (pokožku)
- fantáziu

Poďme na to!






























Dúfam, že sa vám tutorial páčil. Ak áno tak nezabudnite naapísať komentár a ohodnotiť článok. Taktiež navštívte moju funpage na FB aby ste vedeli prečo som bol neaktívny. Blogu zdar!

You May Also Like

6 komentárov

  1. Vitaj späť ;) Veru tak, táto maska je pre teba už typická, ale stále ma to neomrzelo! Vždy sa ti to podarí :) A fotky super! Páčia sa mi hlavne posledné s čiernym pozadím (áno, viem že to spravil blesk ;D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky za priatie. Díky za kompliment a som rád, že sa ti fotky páčili. Veľmi si toho vážim :).

      Odstrániť
  2. Júúú super nápad, jednoduché a vyzerá to dobre, vďaka za tip ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zvláštní, jak je to jednoduché a přesto jak si už řekl - zaujme. Některé z posledních fotek vážně vypadají dost nechutně xD Ale pěkná práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áno pôvodne to bol môj nápad ale úplne super :D ako písala Romi, pre teba už typický halloween kostým :D už sa na ňu teším v sobotu xD

    OdpovedaťOdstrániť