Dorezaná tvár

by - 22:36:00

Zdravím vás.
Dnes to bude za tento rok posledný halloweensky tutorial.
Túto masku som si vybral ako za finálnu a tú si beriem na halloweensku párty. Táto maska mi zabrala cca 30 minút. Je to trošku na dlhšie ale stojí za to. Tento raz nepoužijeme farby na tvár.
Vrhnime sa na to!


Budeme potrebovať:

-lepidlo

-vodu

- vodové farby

- vreckovk









Lepidlo zmiešame s vodou a natrháme si vreckovku.



Na danú časť tváre nanesieme lepidlo. Po priložení ho zafixujeme vodou s lepidlom.



Potom na tvár nelepíme vreckovku ( ja som si ešte jvreclovky porozdeloval na polovičky)
 


Po cca 1-2 minúte začneme nanášať červenú farbu.



Ako už vidíte, tak to nevyzerá najprirodzenejšie, a preto som si na štetec nabral čiernu farbu. nesmiete to s ňou prehnať, len ta decentne. Ďalej som pridával odtiene červenej a tiež som použil tmavo fialovú a oranžovú.

Takýto proces opakujeme.








Po dokončení  som si na tvári porobil fľaky na tvári aby to vyzeralo realistickejšie. A takto vyzerá konečný výsledok.


Ja dúfam, že sa vám tutorial páčil, a že ste sa inšpirovali. Budem rád za každý komentár. Ak ste na sebe robili takéto experimenty aj vy, tak budem rád ak mi na email pošlete nejaké fotky, alebo len napíšete, že ste to použili. Ak chcete aby som v tejto séri pokračoval aj na budúci rok, tak to nezabudnite spomenúť v komentári. Prajem vám pekný halloween a blogu zdar!

You May Also Like

4 komentárov

  1. Tutorial ako vždy skvelý... Len mám jednu výhradu, ktorú nemôžem nespomenúť. Dať si na tvár vodové farby (dokonca ak dobre vidím tie tvoje sú anilínové) je najhoršie čo sa môže spraviť. Ja by som do toho určite nešla.
    Ale konečný výsledok vyzerá úchvatne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som ti už hovoril ide len o lacnú napodobeninu anilínok. Sú to obyčajné vodovky. Ale máš pravdu nebol to najgeniálnejší nápad.

      Odstrániť
  2. Pokavaď jsem sledovala, jak maska vzniká, vypadalo to všelijak. Ale ve finálím výsledku musím říci, že je to docela dost důvěryhodné a pěkná práce :)
    Já Halloween moc neslavím, takže ji nejspíš nevyužiji, ale pevně věřím, že někomu jinému se bude tvůj návod nadmíru hodit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky..aj podľa mňa je to dosť realistická maska. Ani ja neslávim halloween ale sviatok velkej dyne. Ale v menovkách mam napísané halloween lebo by to asi ľudia nepochopili. :D

      Odstrániť