lTRIPl Bratislava - Bunker BS8

by - 19:59:00

Pred nedávnom som navštívil bunker z 2. sv. vojny. Dostal som sa tam prostredníctvom školskej exkurzie. Pri bunkri bol cintorín pre padlých vojakov. Boli tam pochovaný vojaci. Neboli to len Slováci či Česi ale aj Rusi, Nemci, Maďari atď. Bol som tam v období ešte pred dušičkami a mám taký pocit, že sa tam pomodlilo aj dosť ľudí . Potom sme mali možnosť si zastrieľať zo vzduchovky. Strieľali sme 14 a nastrieľali sme 37 bodov. Nie je to moc ale vzhľadom na podmienky to bol slušný výkon. Btw bolo to v Bratislave a vychytali sme najhorší deň za celý týždeň. Ja som tam mal foťák a fotil som či už na blog ale aj pre školskú stránku. Pripravil som si pre vás kratšie video s fotkami. Ak ma chcete podporiť tak nezabudnite dať like a pokiaľ ma ešte nemáte dajte si ma do odberov. 


Ešte k exkurzii. Som deviatak a myslím si, že to bola zatiaľ najlepšia exkurzia na kej som bol. My sme tam boli "len" tri hodiny, a tak sme nemali úplný program ale pokiaľ by sme tam boli na celý deň trak tam máme ešte akcie so slovenskou vojenskou strážou a policajtmi. 

Dúfam, že s vám článok páčil alebo video páčili zanechajte pekný komentár, aby som vedel, že mám prečo pokračovať. Ja sa s vami lúčim a blogu zdar! 

You May Also Like

8 komentárov

  1. Já na tahle vojenská témata a místa moc nejsem, nemám z toho moc dobrý pocit, ta atmosféra se mi nelíbí. My když jedeme na exkurzi, tak taky chytáme ty "nejlepší" dny v týdnu. Fotky jsou pěkné - takových křížů! Válka je hrozná věc...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tam šiel len kvôli cintorínu. Rád chodím na takéto miesta (cintoríny, kaplnky,...) je tam vždy taká zvláštna atmosféra, ktorá ma láka :D Diky za kompliment a k vojne musím povedať, že je to svinstvo a snád v žiadnej nebudem žiť.

      Odstrániť
    2. Taky v to doufám, ale když sleduju současné události, docela dost o tom začínám pochybovat...

      Odstrániť
    3. Musím s tebou len súhlasiť. Kam sa to ten svet rúti? Ach jáj.

      Odstrániť
  2. Ako vidím, výlet si si užil. Ten cintorín je veľmi zaujímavý, závidím ti to. Fotky krásne, pokračuj v tom :) Teším sa na nový článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky..áno výlet som si užil. Som rád, že sa ti fotky páčili.

      Odstrániť
  3. Pekne fotky, fakt si zachytil tu atmosféru :D A super, že ste si mohli zastrielať. Ja by som tiež išla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môhli sme si zastrielať aj zo samopalu ale to by tam musela byť polícia, lebo sme boli pri rakúskych hraniciach.:DD Aj ja si myslím, že sú moje fotky pekné. :DDD

      Odstrániť