Všetko najlepšie!

by - 19:05:00

Prvý článok....oh to je ale udalosť na to si treba pripiť... tak na zdravie :{ Týmito slovami som vás vítal pri mojom prvom článku na tomto blogu. Áno, tento blog oslavuje svoje 1. narodeniny.  Všetky zásluhy patria len vám, nebyť vás tak už s tým skoncujem a nebol by som žiadny Spešl bloger. Za tento rok som stihol napísať 53 príspevkov nehovorím, že to je veľa ale nie je to ani málo. Vy ste sa určite snažili a skoro sme spolu prekonali hranicu 3 000 zahľiadnutí.


Ako som sa díval na oblúbemosť mojich článkov tak som prišiel na zaujímavú vec, že najobľúbenejší článok na mojom blogu je HAUL, ktorý som vydal pred nedávnom. Možno to bolo tým, že sa to objavilo na chalanskom blogu alebo len preto lebo som super. Ďalšími obľúbenými článkami boli napríklad kostená ruka, Ja a lyžiarský (dosť starý článok ale aj tak sa drží v TOP 5).
Najväčší úspech môj blog mal v marci a v máji. 
Čo som sa díval tak môj blog sledujú ľudia hlavne zo Slovenska (ako inak), ako druhý sú to Amíci, potom Česi, Nóri a Rusi. 
V článkoch som už párkrát uplatnil možnosť videa. Mám pocit, že sa vám aj páčili. Ak áno tak nezabudnite navštíviť môj YTB a dať odber. 
Aktuálne mám 10 odoberateľov cez Gmail a 8 GFC. Ak ešte nie ste súčasťou ani jedného tak šup šup. Ja vám ďakujem za vašu aktivitu čo sa týka blogu. Ďalej komentujte, hodnoťte a hlavne užívajte. Blogu zdar!

Podobné články:
-Prvý článok
-Stúpanie
-Zhrnutie môjho blogovania za rok 2014
-Veľký víkend
- 8760 hodín

You May Also Like

5 komentárov

  1. Určite bol HAUL najoblúbenejší len preto, že si super -.- :D ale celkom som sa zasmiala. Hadám o rok vydáš taký istý článok len za každým číslom bude naviac nula :DDDD (nechala som sa uniesť)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V to aj ja dúfam..:DDD To je jasné, že som super..:D Diky..:D

      Odstrániť
  2. Gratulka :) Som rada, že si to stále nevzdal, aj keby mohlo byť viac článkov. Teraz ma dosť nebaví chodiť sem stále a dúfať, že tu niečo nájdem. Nech ti to tu ešte dlho vydrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky...no jo ja viem, že sú "teraz" pomenej články ale čo ak by som znova vyčerpal inšpiráciu?? hmm. Ale už mám pripravené články na Vianoce. :D

      Odstrániť
  3. Je děsný, jak ten čas hrozně rychle letí. Já opožděně gratuluji k ročnímu výročí. Tyhle články mám ráda, na čísla se sice moc často nedívám a neberu velké ohledy, ale občas je zajímavé si to takto shrnout :)

    OdpovedaťOdstrániť