Ja a otaku

by - 1:47:00

     Keby som mal môj životný štýl rozdeliť, tak neodmysliteľnou časťou by bolo anime.                Prečo? 

     Pred nedávnom som viedol konverzáciu s témou anime. A padla otázka "Koľko rokov už pozeráš anime?" Ja som bez váhania odpovedal 6 rokov. Som si hovoril wow to už je dosť dlho. Potom som prišiel na to, že to nebolo 6 ale 8. Už je to dlho, je to viac ako polovička môjho života. 

Aké bolo moje 1. anime? 
     Určite sa niekto nájde kto si ešte pamätá JETIX. Tam chodili vždy najlepšie rozprávky a odtiaľ si pamätám "rozprávku" Král Šamanů. Vtedy som nevedel, že to bolo anime, a prišiel som na to nedávno. To by bolo moje 1. anime. Ale moje 1. anime ktoré som pozeral a vedel som, že to je anime bol Bleach, a to na programe animax, ktorý vždy chodieval o 20:00 na Minimaxe. 
K Bleachu sa musím vyjadriť len tak, že som úplne miloval Espádu, a asi ako neznášam Ichiga. A za 3...2...1... ma každá obdivovateľka Ichiga obetuje. :DD

Aké je moje obľúbené anime?
     Tokyo ghoul, aj keď po tohto ročnom Comic Salone som si všimol, že Kaneki je všade, a už mi to prišlo trošku moc. Ale moje druhé obľúbené anime je Noragami, v skratke, vtipné, charaktery a ktoré som nevidel už x-miliónkrát.



     Síce už som v otaku svete dlho ale nemám moc  napozeraných anime, ale ta to strašne rád vyhľadávam anime, ktoré sú dlhé a zdajú sa, že nikdy neskončia.Ako povedala moja kamoška, mám veľký anime apetit..:DDDD A absolútne neznášam filery, ktoré sa vracajú do minulosti a musia ich stále opakovať aspoň 1000-krát napr. Naruto.


     Od minulého roku som môj otaku život obohatil o anime festivali. Bol som už 2-krát na Comic salóne ale aby som ešte viac prehĺbil toto navštevovania anime festivalov, tak v novembri, konkrétne 11.-13. sa v Bratislave uskutoční Nipponfest a Hangukon 2016, na ktorý sa chystám. Je to festival o Kórejskej a Japonskej kultúre takže v skratke
anime, anime a anime, ale určite tam bude aj hudba takže ak radi počúvate radi K-pop alebo J-rock, a nie len tie, tak to bude pre vás ako spravené. Ak náhodou neholdujete tomuto životnému štýlu a príde vám to hlúpe aj tak navštívte tento festival možno sa vám názor zmení a uchváti vás ako mňa :D. 

                                                                                                   Dúfam, že som vám ukázal kúsok z môjho života, veď o tom je môj blog ;), a ukázal vám typ kam môžete vyraziť 11-13. novembra. ;)  





You May Also Like

6 komentárov

  1. Haha, aj ja som začínala Shaman Kingom na Jetixe - vtedy som tiež ešte netušila, že ide o anime. :D Aké bolo moje druhé anime, to presne neviem, ale pozerala som aj Bleach a niky som ho nedopozerala. :D

    Na Nipponfest a Hangukon sa tiež chystám, možno sa tam aj vidíme! ;)

    Dada // trojversie.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow tak to je ale náhoda, tiež som ho nedodíval, pozrel som si len boje s Espádou, a tam to končí :)

      Odstrániť
    2. Ja som sa ani k Espáde nedostala! XD

      Dada // trojversie.sk

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prve anime bolo predsa pokemoni :D co si nepamatas...ja mam vela oblubenych a nikdy si nepamatam nazvy ...ale tak medzi oblubene patria aj tie co si ty spomenul. A ta akcia co spominas vyzera zaujmavo. Mrknem na to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pri písaní článku som si na pokémonov naozaj nespomenul :) Chápem pri takom kvante anime čo poznáš tak je to asi ťažké, ja zas niektoré názvy ani neviem vyslviť, napr. kuroshi???..čosi..:DDD Som rád, že som ti dal návrh

    OdpovedaťOdstrániť