Jesenné fotky

by - 22:04:00

     Tento článok mal byť už recenzia na môj notebook, ale ja som musel trochu vyvetrať foťák, a preto tu máte foto článok. ;)

     Keď sa nejakých ľudí spýtam na ich obľúbené ročné obdobie, tak väčšina povie jeseň. Ale prečo? 
     Charakteristika jesene: 

1.  ráno je zima ako v ruskom filme, takže sa oblečiete pomalý ako na zimu, a poobede je to tak na nejakú mikinu, takže svoju bundu alebo kabát musíte niesť na rukách. 
2. Stále fučí
3. Keď ráno vstávate tak je tma :(
4. Stále prší, a keď neprší tak je teplo.
5. Je škola
6. Choroba je všade !!!

     Ale aby som nekrivdil tým čo majú jeseň radi tak sú tu aj nejaké pozitíva, síce ich nie je veľa ale sú.

1. Najkrajšia príroda za celý rok
2. Keďže je stále vonku sychravo tak môžem pozerať anime ( pre tých čo neobľubujú tento životný štýl tak je tu horda seriálov)
3. Konečne si môžem začať variť čaj :D muhehehe
     Takže  naozaj nemám jeseň rád. A aby som dokázal, že je na jeseň naozaj najkrajšia príroda, tak tu máte zopár fotiek. 

Na fotkách môžete vidieť malú kaplnku u nás v o Pruskom. Je naozaj nádherná a viete o tom, že som bol pri nej po prvýkrát? Bol som tam po prvýkrát preto lebo ľudia mi vždy hovorili, že to je oplotené a nie je tam cesta až k tomu. A on tam je aj vždy bola. Keď som k nej prišiel ostal som onemený, je naozaj nádherná. Bývam v Pruskom už 15 rokov a môžem povedať, že je to jedna z našich najkrajších pamiatok. Určite sa tam budem ešte veľakrát vracať, je to pastva pre oči a pre mňa ako fotografa je to dvojnásobná nádhera, už teraz si predstavujem tie nádherné fotky :3











A aby som potvrdil, že u nás v Pruskom je jeseň v plnom prúde tak tu susedia majú takúto krásnu tekvicu v záhrade ?

Máte u vás v obci tiež nejaké nádherné miesto, o ktorom ste nevedeli, že existuje? Páčili sa vám fotky? Aký je váš názor na jeseň, môj už poznáte.   

You May Also Like

0 komentárov