Cestujeeem

by - 23:35:00

     Pomalý si začínam zvykať na cesty vlakom, lebo od pondelka do piatku každé ráno chodím s ním chodím do školy  ale občas idem  aj cez víkend, napríklad minulý týždeň. Kam som išiel? Dozvieš sa v článku.

     Prednedávnom sa moja kámoška Romi odsťahovala, lebo začala študovať na vysokej škole. Keďže jej ešte vtedy škola nezačala, tak ssom sa s ňou a ešte s kámoškou Natou rozhodli, že sa k nej ideme teda pozrieť. Boli sme tam na dva dni a jednu noc. Býva ešte s troma ďalšími super ľuďmi, a tak nebola nuda. Ale ešte sa vráťme k cestovaniu. Keď  sme išli rýchlikom tak sme nemohli nájsť, žiadne voľne kupéčko, a ako sme hľadali prišli až na úplný koniec vlaku. Odporúčam vám, ak budete v rovnakej situácií tak, choďte úplne na koniec. Tak úžasné zábery by si tam dali spraviť. Napr. ako mám ja.



     Ale potom sme kupéčko našli takže pohoda :3


     Prvý deň sme vyrazili do mesta. Najprv sme išli do nejakého OC, a samozrejme som si musel odtiaľ odniesť Bubbletea :3 Samozrejme sme museli navštíviť aj námestie, kde ma uchvátila úplne úžasná vec. A to obrovský nápis TRNAVA, hneď som si musel nechať spraviť fotku. 







     A potom nastal problém, mali sme nájsť cestu domov, nieže by sme zablúdili ale nemali sme od toho ďaleko :DDDDD

     Zvyšok dňa sme boli už len na byte a blbli sme. :DDD


     Na večeru sme si objednali pizzu a do neskorých nočných hodín sme hrali karty..:DD 

     Ráno bolo pohodové, a tak sme sa začali pomály baliť aby sme stihli vlak. Vlak sme stihli ale bolo to len tak tak..:DD 

     Ako to máte vy s cestovaním? Boli ste niekde? Ako sa páčil článok?






You May Also Like

0 komentárov