Blog a Comic Salon :3

by - 17:30:00

     Už bogujem dva roky a každé prázdniny si dám pauzu od blogu a každý september by som sa za to najradšej zaškrtil. Aj o tom bude dnešný článok. Máš sa na čo tešiť, naozaj........možno. :D


     Ale najskôr menšia informačka.  Články budú raz za týždeň, a to v sobotu alebo nedeľu, občas sa možno omeškám a vyjde v pondelok, a v poslednom prípade v utorok ako dnes. Až dnes je preto lebo Jajo je veľmi šikovný, a keď už mal napísaný článok tak si vypol počítač a súbor sa mu neuložil, a preto ho píšem teraz ráno vo vlaku. Tlieskam!



     No teraz k 1. téme. Blog. Za tieto prázdniny vyšlo minimum článkov, a to len preto lebo som lenivý, ja som cez prázdniny aj párkrát otvoril word ale po každé som ho zatvoril. Snažil som sa teda nejako pohrať s grafikou blogu, aj sa trochu pozmenil ale mal som v pláne aj iný ale nakoniec z toho vzišlo. Snažil som sa hľadať aj spolupráce ale, keďže nebola sledovanosť tak žiadna spolupráca, a prečo nebola sledovanosť? Lebo neboli články, a prečo neboli články? Lebo Jajo bol lenivý. Takže asi tak. Budem sa snažiť články vydávať každý víkend. Články budú najčastejšie o mojom živote ale aj iné témy. Ak budú o živote tak budú o tom čo som robil minulý týždeň. Takže dneskajší článok bude o tom čo som robil  predminulý minulý víkend a budúci článok bude o tom čo som robil túto sobotu a nedeľu.  To je všetko k tejto časti tohto článku a poďme ďalej.



    Druhou témou je Comic salon 2016.  Samozrejme ako minulý rok, tak aj tento rok som sa zúčastnil. Cs 2017 oproti Cs 2016 má aj pár plusov ale aj mínusov. Začnime najprv mínusmi. Neboli tam herné automaty, ktoré pamätali ešte minulé tisícročie. Neboli tam z dôvodu toho, že ich majitelia ich nechceli zapožičať, z dôvodu toho, že sa po minulom ročníku vrátili práve  nie v najlepšom stave. Minulý rok som si doniesol plagát a tento rok som si nedoniesol nič. :( Buď bolo všetko predražené alebo výber bol mizerný. Ach. Ale presuňme sa k pozitívam. Miesto automatov tam bola Virtuálna realita. BOMBA. A do konca som si ju aj vyskúšal. Ale vyskúšal som si len takú, kde som len sedel a díval sa na krátky animovaný film o zajacovi a mimozemšťanoch. Chcel som si vyskúšať aj takú, že budem hrať nejakú hru ale, keď som už mal byť na rade tak sa im konzola pokazila..:(. Konečne som sa dostal do sály s karaoke. Bol som prekvapený, že väčšina z vystupujúcich vedeli aj spievať :DDD Naozaj bolo vtipné počuť ako niektorý spievajú ale ešte vtipnejšie bolo o čom spievajú. Ak ste boli na CS a neboli ste na karaoke verte mi, naozaj ste prišli o veľa. 




     Budem sa na vás tešiť aj na budúci týždeň, a ak ste nedočkavý a chcete vedieť o čom článok bude tak kuknite na môj instagram a tam máte menšiu nápovedu. :3

You May Also Like

1 komentárov

  1. Super článok, CS bol úžasný, aj keď to nie je moja šálka kávy :)

    OdpovedaťOdstrániť