Aké sú moje dojmy z novej školy?

by - 23:42:00

     Ak poznáš môj blog už dlhšie tak si zaregristroval/a, že idem na Strednú umeleckú školu. Ak poznáš môj blog len krátko tak klikni SEM a dozvieš sa viac :3.

Chodím na odbor Reklamná tvorba, a ako som sa dozvedel, že je to najťažší predmet, čo sa týka maturít. Takže "BOMBA" :3 

     Všetko sa mi na škole páči až na dva faktory. 

1. faktor je dochádzanie. 
     Kedže školu mám až v Trenčíne tak každé ráno dochádzam vlakom, tak aby som všetko

 stíhal tak vstávam skoro ráno a prichádzam zo školy neskoro. Joj zlaté časy na základke :3.

2. faktor je angličtina.
     Ja som na základnej škole angličtinu nemal a rátal som s tým, že tu budeme rozdelení na skupiny pokročilí a nováčikovia. No bohužiaľ, všetci ideme dokopy aj napriek tomu, že ja som sa učil angličtinu 0 rokov a moja spolužiačka 14 rokov. A aby toho nebolo málo tak sme na prvej hodine písali písomku. Dnes som mal po druhýkrát angličtinu a mal som taký stav, že chcem prestúpiť na inú školu. Potom som sa ukľudnil a povedal som si, že budem chodiť na doučovania. 


     Myslel som si, že budeme mať viac kresliacích predmetov. Mám len dva. :D 

     K mojím spolužiakom a učiteľom.
     Spolužiakov mám kopu a ešte potrvá dokým sa naučím všetky mená. Sme fajn partia, aj keď sa ešte moc nepoznáme. Učiteľov, ktorých zatial poznám je málo ale celkom fajn, keď si predstavíme akí sú učitelia XD.

                                                Takto vyzeral môj prvý deň škole
                                                                Viac namojom Instagrame
     K dnešnému článku to bude už všetko. Viem je krátky ale ja sa musím dostať do toho písania keďže som bol celé dva mesiace skoro neaktívny, najradšej by som si obáchal hlavu o stenu lebo mňa samého to štve. 
     Tešte sa na ďalší článok a zatial čus. :D

You May Also Like

0 komentárov