Dovolenka + Recenzia Rollei ac300

by - 14:08:00

     Cez víkend som bol na dovolenke a rozhodol som sa vám natočiť video ako tam bolo, a kde som to vlastne bol. Taktiež video je aj súčasťou recenzie na outdoorovú kameru, ktorú som si pred nedávnom zadovážil.



Dovolenka


     Áno ako minulý rok som bol vo Veľkom Mederi. Ako každý rok tam bolo super. Aj počasie nám vyšlo až na prvý deň ale to sme sa neboli kúpať, len sme boli na ubytovni. Takže počasie na takú slabšiu jednotku. Ako každý rok som tam bol s blogerkou Romi. Všetko čo som chcel ešte povedať bolo vyjadrené vo videu. Video je úplne super formát tak dúfam, že bude viac príležitostí kedy budem môcť natočiť video a hodiť ho sem na blog. 


Recenzia na Rollei ac300.

     Pred nedávnom som si zakúpil outdoorovú kameru lebo som chcel posunúť moju tvorbu dopredu. Video je v tejto dobe najrozšírenejší formát hlavne medzi nami mladými.
Ako som spokojný s Rollei ac 300. 
Ja som spokojný za takú nízku cenu celkom fajn kvalita. Ja sa nesťažujem.

Aké sú pozitíva Rollei ac300.
- ako som spomínal nízka cena a priemerná kvalita.
- má veľký záber až 140° 
- baterka ma naozaj prekvapila, 2h na jedno nabitie čo je naozaj dosť.
- k výbave kamery patrí veľa komponentov

Aké sú negatíva Rollei ac300
- video rozdeľuje na 3minútové zábery (keď natáčate napr. 2 hodinovú cesto autom tak nemáte z toho 1 video ale 60 trojminútových videí.
- keď sa vám zaplní miesto na SDkarte tak neskončí nahrávanie ale prvý 3minútový záber to vymaže.(teda nie len prvý ale vymazáva to dovtedy dokým nahrávanie nezastavíte)
- keď sa vám do záberu dostane slnko tak to spraví čierny kruh (nechápem prečo)

Ja dúfam , že sa vám video páčilo a čaw pri ďalšom článku :3

You May Also Like

0 komentárov