Narodeniny :3

by - 22:54:00

     V minulom článku som spomínal, že som mal narodeniny. Konečne! A keďže tento blog je o mojom živote tak by mi to nedalo vyhradiť si jeden článok na moje narodeniny. Nebudem tu opisovať ako som sa hrozne tešil na moju pätnástku a ako 5. jún prebiehal ale podelím sa s tebou o moje darčeky. Samozrejme vôbec nejde o absolútne sebecký článok ale napríklad môžete si zobrať príklad na darčeky pre svojích kamarátov. Tak poďme na to!


Notebook ASUS F756UB-T4027T


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nový noteboooook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Áno dostal som nový notebook. Teda nie dostal ale zaplatil polovicu a druhú polovicu mi zaplatili rodičia. Som z neho úplne paf. Aj keď je tam jedna závada, ktorámi vadí a to je Win10..arghhh.  
Zatiaľ vám viac nemôžem prezradiť lebo by som si "vykradol" článok, ktorý bude špecialne na tento notebook. :D





Selfie stick na outdoorovú kameru SOFOTO

Tento darček ma naozaj prekvapil lebo mi to kamoška Romi deň pred tým neprezradila :DDD. Už sa teším ako ju začnem používať a hľavne na dovolenke vo Velkom Mederi..:D


Dostal som ju v modrom prevedení, škoda, že nie v zelenom ,ale, že vraj už nemali. Stick  má praktický ale aj vkusný design a môže sa roztiahnuť až na dĺžku 49 cm. Je fajn, že pasuje aj na moju outdoorovú kameru lebo stick je robený len pre GoPro a ja originál GoPro nemám.



         

Destrukčný denník

Toto je darček z iného súdku ako predošlé je totiž založený na mojej kreativite a to je super. Dostal som ho od mojej kamošky menom Nata. Tento darček je vhodný snád pre každého veď každého poteší niečo zničiť a pritom dať do toho umeleckú hodnotu. 




                                          









Dúfam, že sa ti článok páčil a aj darčeky. Dokomentáru mi môžeš napísať,ktorý darčšk by si chcel/a alebo či si mal/a nejaký sviatok a niečo si dostal/a. :D 

You May Also Like

2 komentárov

  1. Som celkom zvedavá na ten článok o notebooku ;) Inak pekné darčeky všetky.

    OdpovedaťOdstrániť