Čo mám nové?

by - 0:02:00

     Koľko to je? skoro dva mesiace. Neznášam sa....arghh

     Kde by sme začali...asi na začiatku. Takže cca začiatok júna. Začal jún a ja som mohol len s úsmevom na tvári spomínať na úžasný koncoročný výlet s mojimi spolužiakmi. Bol naozaj fakt super, mal som tam aj kameru a mal som pár záberov, ktoré som vám chcel ukázať. Prečo to píšem v minulom čase? no preto lebo môj notebook nedopadol najlepšie. díky bohu, že som 5. júna oslávil svojich 15 rokov a mojím jediným prianím bolo aby ma rodičia zasponzorovali a aby som si na polovicu s nimi mohol kúpiť nový notebook ( bude samostatný článok). 
     V polovičke júna nastali zlé časy, koniec roka, viem, že si asi povieš, že čo to meliem, každý sa na koniec roka teší, ale ja som deviatak a lúčenie s mojimi spolužiakmi a učiteľmi som si nevedel predstaviť. Nastal koniec roka, program sme vraj mali perfektné a potom nastalo lúčenie s učiteľmi, dúfam, že budem mať aj takých aj na strednej škole, boli naozaj peckoví, nebola skoro žiadna hodina, na ktorej by sme sa nesmiali. Boli naozaj super. A čo spolužiaci, aj s tými som skoro stále, za tými ešte smutno nie je..:D 






      A prázdniny ? zatiaľ nie sú ničím výnimočné ale to sa zmení. Teda čo pre mňa znamenajú prázdniny? každý deň tréning a cez víkend súťaž, áno hovorím o hasičáku. Myslím si, že sme to rozbehli celkom fajn, pár kusov medailí už mám doma. 
     Momentálne ma chytila nová aplikácia a to pokémon GO, je to teraz veľký fenomén, ak nevieš o čo ide v skratke je to chytanie pokémonov cez mobil, konečne nejaká apka ma donútila sa hýbať. :DD.

     Dúfam, že sa ti páči, že som tu a chystám sa znovu pravidelne vydávať články, dal/a si si teraz odo mňa také menšie prázdniny ale teraz ti nedám pokoja, muhehehe..:DD Ak chceš so mnou zdieľať nejaký svoj zážitok tak ho napíš do komentára alebo nechceš sa prezentovať na verejnosti, kľudne napíš do mailu :D
Teš sa na nový článok a blogu zdar!

You May Also Like

5 komentárov

  1. Pri tomto článku som si aj ja zaspomínala na svoju rozlúčku so základnou školou, ale aj na tú s gymplom. Dúfam, že prázdniny si užiješ aj inak ako na hasičáku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som miesto toho motýlika dala kravatu :D ale vec vkusu. Počkaj na strednej bude ešte lepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa viac páči motýlik.Dúfam, že bude tak dobre ako na základnej lebo toto bolo super...:3

      Odstrániť
    2. Mne sa viac páči motýlik.Dúfam, že bude tak dobre ako na základnej lebo toto bolo super...:3

      Odstrániť