Kúsok z môjho života......

by - 16:00:00

     Tento článok som chcel už dávno vydať ale teraz je ten správny čas, lebo je koniec. :D

     Áno je to tak skončila hasičská sezóna, keďže som hasič tak je to neodlomnou časťou môjho života, a keďže môj blog je o mojom živote tak to tu musí byť. Je to taký článok, kde sa budem chváliť a zvyšovať si ego :3

     Tak kde by som začal. Začnem dorastencami. Táto sezóna bola určite lepšia ako minulá, či už pre mňa ale aj kolektív . Pre mňa určite z toho dôvodu, že som sa dostal na pozíciu pravého prúdara. Pre kolektív boli určite najlepšie momenty výhry a tú slastnú chuť výhry sme pocítili hneď  na prvej súťaži. Potom to už nebolo také ružové ale užili sme si to .

 
                                                                   Okresná súťaž
                                                                     1. z prava
                                                                     2. z prava


                                                         nie moc vydarená súťaž :(
Za žiakov to bolo naozaj ružové.
Začalo to výhrou na okresnej súťaži v útoku. Tam sme si tak poobzerali konkurenciu a mali sme pocit, že máme na to! 
Keď bola súťaž u nás v dedinke tak žiaci neobsadili 1. miesto ale chceli sme sa zlepšiť a to sa nám aj podarilo. Čo súťaž to zlatá medaila ku koncu nám začal dýchať na krk iný tím ale nakoniec sme dokázali obhájiť, že máme na to dokázať, že sme najlepší tím či v kategórii žiakov alebo žiačok. Posledné kolo ligy, v ktorej vedieme sa odohralo práve dnes a ako vy čítate tento článok tak si práve niekto na pódiu preberá obrovský pohár za prvé miesto. Ja som sa bohužiaľ nemohol zúčastniť lebo som odcestovaný, kde?  to sa dozviete za týždeň :3
Za dorastencov robím pravý prúd
Za žiakov rozdeľovač :3

Ešte pridávam pár fotiek zo súťaží :3 

                                                                       3. zľava





                                                                  1. z prava 

                                                          Bohužiaľ boli aj nejaké tie pády......
                       .......ale ja som sa dokázal postaviť na nohy a pokračovať

                                                Netreba komentovať...sranda musí byť



                                                 A teraz také na zvýšenie ega :3





You May Also Like

2 komentárov

  1. To ve městě, kde bydlím, tenhle sport není moc rozšířený - vlastně ani moc nevím o tom, jestli se u nás provozuje, ale nejspíš ano.
    Tobě každopádně gratuluji ke všem úspěchům! Myslím, že v tomhle ohledu máš právo zvedat si ego :D
    A jen tak mimochodem - má vážně zajímavé vlasy (v dobrém slova smyslu!) :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v Českej republike je dosť rozšírený, dokonca tento rok sa u vás konali aj Majstrovstvá sveta ;)...Diky za kompliment aj komentár :3

      Odstrániť