Moje vlasové šialenstvo

by - 0:57:00

     Keby ma mal niekto opísať, začal by opisom vlasov. Prečo? No lebo je to niečo čo nemá každý, a preto si ma podľa toho ľudia pamätajú.

     Áno tento článok bude o mojich vlasoch.

    

















 Moje vlasové šialenstvo začalo cez leto roku 2014. Nechal som si spraviť melír. Hej malý Jajo si dal melír. Ohlasy boli na to všelijaké, ale prevládali tie pozitívne. Keď mi melír odrástol tak som bol na hnedo, ale moje vnútorné ja do mňa rýpalo, že to chce znova nejakú zmenu. Tak sa aj stalo a cez leto 2015 som si nechal odfarbiť vršok vlasov. Bolo to niečo iné. Pri tomto trende som zotrval dlhšie, a nechával som si to odfarbovať. V roku 2016 ma už blond nudila, a tak som chcel skúsiť niečo iné. Mojím prianím boli sivé vlasy. Po prvýkrát mi to kaderníčka spravila tak, že to bola taká sivo-biela, ale stále to nebola do očí bijúca šedá. Po druhýkrát som si to dal spraviť, pred koncom školského roka, tam sa tá šedá zdarila  ale po čase sa zmyla. Takže som mal znovu blond. V septembri tohto roku som si povedal, že už chcem sakra šedú už na dlhšie ako 2 týždne. Aj sa mi to podarilo. Prišiel som k inej kaderníčke povedal šedá, a tak sa aj stalo. Mám šedú :3






     A ako sa o vlasy starám ?

    Keď máte blond vlasy tak nevyhnutnosťou je fialový šampón.
    Ja som vyskúšal doteraz 3. Aké?

     Tento šampón som vyskúšal ako prvý, bol lacný a v obchode iný nemali, čo  iné mi ostávalo. To, že je lacný je asi len jeho jediná výhoda. Keď som ho používal tak som si hovoril, asi to nejako zaberá ale moc to vidieť nie je. 

     Toto je pecka! som si povedal, keď som prvýkrát použil tento šampón, krásne mi vytiahol žltú farbu z končekov. Takže jeho výhodou je, že perfektne vyťahuje žltú ale jeho nevýhodou je, že dosť vysušuje vlasy.

     Ale tento šampón vlasy nevysušuje, síce nevyťahuje až tak dobre žltú ale vyťahuje ju. Takže pre ľudí nekvalitnými vlasy je tento šampón krása zlatá cesta.

     Je zrejmosťou, že fialové šampóny ničia vlasy, a preto je si nutné ich ošetrovať. Ja používam kondicionér. 


     No ale to sme len pri blond vlasoch, čo treba ešte k dokonalým šedým vlasom? Je toto strieborné tužidlo. Je naozaj perfektné a naozaj moje vlasy by bez neho už dávno neboli šedé. 

A samozrejme, keď sa schyľuje ku koncu týžd  ňa tak sa musí používať aj suchý šampón

    Dúfam, že vám môj článok niečo o mojom vlasovom šialenstve niečo prezradil a možno aj pomohol.

     Akú máte farbu vlasov?  Páčia sa vám moje vlasy? Chystáte sa na nejakú zmenu farby vlasov?

You May Also Like

0 komentárov