Príprava na monitor - slovenčina

by - 21:33:00

     Zdravím, pred nedávnom so m sa vás pýtal, že či chcete článok o tom ako sa pripravujem na Testovanie T9. A chceli ste článok s touto témou tak som sa ho pokúsil zrealizovať.
     Poďme na to!
     Nebyť našich učiteľov tak som s prípravami na monitor ešte ani nezačal :DD aby som to vysvetlil tak učitelia nám ponúkli možnosť doučovania z matiky a slovenčiny. A za toto som im veľmi vďačný, bez cvik (ako voláme doučovania) by som s vedomosťami nebol tam kde som. 
     Dnes by som vám chcel predstaviť ako asi vyzerá moja príprava na T9 zo slovenčiny.
Najťažšie na monitore bude asi čítanie s porozumením. Sakra, to je dosť ťažké. Za sebou mám už desiatky testov na čítanie s porozumením ale aj tak je to ťažké. Proste mi to do tej hlavy nelezie :D.  








     Väčšinou na cvičeniach robíme čítanie s p. ale v poslednej dobe sme dosť preberali gramatiku, teda to čo sa týče slovných druhov. Každú hodinu sme prebrali jeden a pomaly sme to celé dokončili. Toľko výnimiek a pravidiel, no hrozná toto vec. Ale nie tak hrozná ako syntax, ktorý preberáme nabudúce.
      K cvikám na slovenčinu si vediem zošit, ktorý si píšem naozaj  dôkladne aby som z toho niečo pochopil . 






     Samozrejme, že nemôžu chýbať tie poznámky za okrajom okolo ktorých je miliarda výkričníkov. :D to má tak hádam každý. 




     Ale čo robiť, keď pridlho čakáte na učiteľku alebo sa nudíte. Nato sú tu tie nevyužité miesta za okrajom, ktoré slúžia na zabavenie sa. Zakaždým tam mám niečo načmárané alebo pokreslené. Kreslím tam, to čom mi napadne. 



     Ja dúfam, že sa vám článok páčil, bol po dlhšej dobe ale čas mi inak nedovoľuje, ale teraz budem mať prázdniny tak sa môžete tešiť na články. Mám nápady na články a to ich nie je málo. Ja sa lúčim a blogu zdar!

You May Also Like

6 komentárov

  1. Já bych bez doučování (v mé případě z matematiky) byla taky úplně v háji. Jej, slovenštinu se sice neučím, ale stačí mi čeština - nesnáším ten předmět a gramatika mi vážně nejde. Takže přeju hodně štěstí :)
    Užij si prázdniny a těším se na články :)
    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky tiež zdieľam s tebou názor čo sa týka slovenčiny (češtiny).

      Odstrániť
  2. Dúfam, že ti monitor dobre dopadne a podobne aj moja matura :) každopádne sa teším na ďalší článok. A budem sa opakovat, ale to tvoje pismo (nadpisy) je super :D a ruzova je moja farba :D kup si zelenu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budeme si navzájom držať palce ;) ale ja nemám iný zvýrazňovač, keď mi kúpiš zelný tak budem písať :DD

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja mám uchýlku na zošity a vždy všetko zvýrazňujem :D Síce to dá viac roboty ale lepšie sa v tom dá ptm vyznať a učiť z toho.

    OdpovedaťOdstrániť