Príprava na talentovky - Obyčajné zátišie

by - 12:40:00

     Zdravím, pred nedávnom som sa vás opýtal, že či chcete článok o tom ako sa pripravujem na talentovky. Ohlasy boli na to kladné a tak som sa odhodlal o tom napísať článok. 
Poďme na to!
     Asi pred mesiacom som začal chodiť na prípravu na talentovky. Chodím tam s pár spolužiakmi, s ktorými mám dosť dobrý vzťah a preto tam je vždy dobrá nálada. Vyučuje nás učiteľka, ktorá ma učí aj na ZUŠ-ke takže viem, že mám dosť kvalitnú prípravu. Taktiež nám dáva dosť dobré rady, ktoré nám zaslúžia pár bodov alebo aspoň pozornosť od učiteľov, ktorý nás budú hodnotiť.
Samozrejme, že sa tam učíme ako správne nakresliť zátišie, ktoré bude aj na talentovkách. Zatiaľ sme mali prípravu 4x po 3 vyučovacie hodiny. Na prvých troch vyučovaniach sme kreslili toto zátišie.



  
      Myslím si, že všetci, čo sme ho nakreslili tak bolo dosť dobré na to, že to bolo naše 1. Zátišie :D najťažšie bolo na tom mať to v pomere 1:1.  Mne sa zátišie podarilo nejako takto. 




     Dúfam, že sa vám páči. 

     Ak chcete pokračovanie tak sa vyjadrite v komentári. Pridajte sa do mojej pravidelným čitateľom (GFC) a Blogu zdar!

You May Also Like

6 komentárov

  1. Pěkné :)) já jsem teda zátiší úplně nesnášela :D a hlásila jsem se taky na uměleckou, konkrétně na animovanou tvorbu, ale hlásilo se nás hóóódně a brali strááášně málo...tak hodně štěstí! :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky, za podporu, potešilo ma to. Mňa tiež zátišie nebrie ale nevadí mi, keď ho kreslím. :D

      Odstrániť
  2. Ještě, že já talentovky dělat nemusela a snad ani nebudu muset, to by to dopadlo xD
    Jinak ale moc pěkná práce, mě tohle nikdy nešlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky :D trochu si ver, veď vôbec nekreslíš zle :D

      Odstrániť
  3. Super to je! Až na to jablko, ale to som ti už hovorila :)

    OdpovedaťOdstrániť