Kreslím : RAKE

by - 23:34:00

Zdravím vás pri ďalšom článku, skôr pri ďalšej mojej kresbe. Áno odhodlal som sa a znova som niečo nakreslil.
Tiež to bude na tému Creepypasta. Tentokrát som kreslil nie moc známu postavu „RAKE“.  Tento raz tu k tomu mám aj nafotený postup.  Pričom na minulom obrázku prevládala biela, tak na tomto obrázku ju nájdete len málo kde. Skôr tam prevláda čierna. Celý obrázok som kreslil cca hodinku a trištvrte. Poďme na to!
-a ešte dodatok, mal som predlohu na internete



Tak ako prvé som si nakreslil jednoduchý obrys postavy s dvomi veľkými okrúhlymi očami. Nešlo mi o to nakresliť ľudskú postavu.





A teraz najdôležitejšia vec a to „ruky“....a asi od tohto momentu som stratil predlohu takže som išiel z hlavy :DD 




Tu som si naznačil farbu pokožky. Naschvál som vyfarboval tak aby tam bolo vidno pohyby ceruzky lebo na tomto obrázku nejde o to aby to všetko bolo dokonalé, uhladené, perfektné ale aby to nabudilo pocit strachu a pohybu. Touto metódou (nedokonalých čiar) som kreslil celý obrázok. :3
V tejto kresbe vôbec nejde o nakreslenie tváre tak sa nedivte, čo sa to na tej hlave deje :D





Tu som to začal tieňovať...


...a tu som to až prehnal :DDD ale nakoniec som to tak nechal lebo som vedel, že to tam vôbec nebude výrazné...


A tu už je výsledný obrázok. Čo naň hovoríte? Mne sa páči síce trošku menej ako jeff ale na môj lvl. Je to super..:D 
Inak pri vyfarbovaní som zafarbil kus torza, ak prídete na to kde tak ste super lebo ja som si to uvedomil až na druhý deň čo som ten obrázok nakreslil. Taktiež až po vyfarbení som prišiel na tom, že tie dve gigantické, super oči nie sú zarovno. Tak som ich dal skoro zarovno a tým som ich pokazil ale dá sa na to pozerať :D 



Dúfam, že sa vám kresba páči a snáď ste tento článok len nepreskrolovali a nedívali ste sa len na hotovú kresbu, ale že ste si ho celý prečítali. 
Podobné články :
Jeff the Killer
Ak máte ešte záujem o takéto články tak to spomeňte v komentári. 
Ak chcete vedieť viac o creepypaste tak kliknite sem.
Blogu zdar!

You May Also Like

4 komentárov

  1. Tento je určite lepšia kresba než Jeff :)) fakt sa mi páči a oči sú na tom super. Som rada, že si dal postup.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako sa hovorí sto ľudí sto chutí. Samozrejme, že som tam dal postup lebo moji fanúšikovia to chceli :D

      Odstrániť
  2. Výsledek vypadá děsivě :D
    Ale postup je moc zajímavý nápad, stejně jako i námět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky. Postup som tam dal lebo v minulom článku si o to jeden čítatel napísal. Tiež by si to mohla aplikovať na svojom blogu lebo pekne kreslíš ;)

      Odstrániť