Kreslím Jane the Killer

by - 0:19:00

     Zdravím vás pri ďalšom článku.
     Dnes to bude znovu kresba a znovu na tému creepypasta (áno stále som posadnutý :P)
     Dnes vám ukážem ako som nakreslil tiež jednu zo známejších postáv a to Jane the Killer. Ide o ženu, ktorá  kvôli popáleninám na tvári nosí bielu masku.
     Bola to doteraz najjednoduchšia kresba a vyzerá asi najlepšie s tých čo som vám tu na blogu ukázal :D
     Strávil som pri tom asi hodinku pri čom čistý čas kreslenia bola asi pol hodinka veď si to viete predstaviť, keď pri tom jete, četujete a hľadáte pesničku, ktorú budete počúvať tak to vám zožerie dosť času :D
     Na kresbu som používal všetky možné aj nemožné veľkosti centrofixiek a ceruzky o hrubosti HB a 2H.
     Poďme na to!

     Začal som nakreslením tváre, a postupne som si začal načrtávať vlasy.
     




     Keď som ich mal načrtnuté tak som si na vlasoch naznačil miesta, ktoré nebudem zafarbovať.
  




     A tu už som do ruky vzal čiernu fixu a začal vyfarbovať.  Viete ako ma pri tom nehorázne bolelo zápästie, no hrozné. A bol som prekvapený, že mi tá fixa ešte stále píše po takom vyfarbovaní :D.
  
  



     Keď už som mal obrázok do vyfarbovaný tak som vzal do gumu a poriadne do pregumoval. 
   
  A vualááá tu je výsledok :DD


     Páči?:D
     Mne áno. Som rád, že ste si článok prečítali a dúfam, že ste ho len nepreskrolovali a pozreli sa na výsledok. Ak tam vidíte chybu, ktorá sa dá pár ťahmi opraviť, tak mi napíšte budem vám za to vďačný.
     Ak chcete vedieť viac o creepypaste tak čítaj TU.
     Podobné články


You May Also Like

4 komentárov

  1. Zatiaľ naj čo si sem dal :D (y) Už len čakám, kedy ich vyvesíš na stenu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím.... Už sa na to chystám len mām málo obrázkov

      Odstrániť
  2. Musím nechat, že tenhle obrázek se ti povedl asi nejvíc z těch, které jsem už viděla - nebo alespoň mě se zatím líbí asi nejvíc :)
    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť