7 typov lyžiarov

by - 21:22:00

     Zdravím vás pri ďalšom trocha netradičnom článku. 
Nedávno som sa bol lyžovať a na zjazdovke som videl isté druhy  lyžiarov, ktorý mi absolútne znepríjemňujú lyžovačku. 
Ktorí sú to? 

1. Lyžiarske výcviky
     Viem, že si poviete, že kde sa asi majú naučiť ak nie na zjazdovke. Ale nech sa to učia na najjednoduchšej úrovni zjazdoviek a nie na pokročilej alebo až ťažkej. Úplne najlepšie je, keď vám skrížia cestu vy sa len tak tak uhnete a potom vám začne nadávať aj ich inštruktor. Na zabitie toto. 

2. Deti
     Úplne najlepšie sú deti, lebo im nerobí problém sa zastaviť v strede zjazdovky, poprípade si tam ešte aj sadnúť lebo ich bolia ich ctené nožičky. A úplne najlepšie je, keď chcú robiť „machra“ a idú čo najrýchlejšie a potom to nedokážu ubrzdiť takže vás strhnú zo sebou, keď vy už čakáte na kotvu na vleku.


3. Opilci
     Tento druh lyžiarov sa nenachádza len na zjazdovke ale aj v reštaurácií na čaji a úplne najlepšie je, keď ho stretnete na sedačkovej lanovke. Celú tú zdĺhavú cestu z dola na hor musíte počúvať tie jeho reči.

4. „Zodpovední“ rodičia 
     Áno „každý“ si myslí, že by dospelí mali mať najviac rozumu v hlave. Ale keď vidíte ako dospelý učí asi 5-6 ročné dieťa učiť lyžovať na najťažšej zjazdovke tak sa vám myseľ zastavuje.  Ja by som chcel vidieť čo ten dospelí urobí, keď nejakou nešťastnou náhodou sa mu decko spustí dole svahom a samé.

5. Prekážky
     Tento typ lyžiarov sa nachádza na všetkých zjazdovkách a na každom lyžiarskom  stredisku.
Ide o typ ľudí, ktorý vám sa za žiadnu cenu nedovolia  predbehnúť. Buď pred vami robia oblúky ako krava čiže ich neobehnete aj keby ste sa na hlavu postavili alebo sa vám rovno postavia do cesty a vy to len tak tak ustojíte.


6. Rozhadzovači
     Títo lyžiari nie sú vôbec ojedinelí. Sú všade! Ide o takých lyžiarov, ktorý používajú palice ako ich ruky. Rozhadzujú s nimi. To je hrozné už nepár krát som sa musel vyhýbať im paliciam.  

7.Filmové hviezdy
     Títo lyžiari sú väčšinou v rokoch  od 15 do 21. Ich typické znaky sú ,že na prilbách majú pripnutú malú kameru väčšinou GoPro. Poprípade majú zo sebou kamoša , ktorý ich kameruje a ich prirodzené prostredie je, keď ležia na zjazdovke a smejú sa čo nahlas aby ich v kamere bolo počuť. :D Ale pozor nie sú to len lyžiari ale aj snowbordisti.

                                                                      
 

Ja dúfam, že sa vám článok páčil. Ak lyžujete tak musíte uznať, že tieto typy lyžiarov naozaj existuje. Ak nelyžujete, tak dúfam, že vás článok aspoň trocha pobavil. Blogu zdar!

You May Also Like

4 komentárov

  1. Mě asi nejvíc rozčiluje, když narazím na sedmý a druhý typ. Já bych nejspíš zapadla do pátého typu xD
    Jinak moc zajímavý nápad na článek :)
    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM za komentár a z toho si nič nerob ak si ešte nikomu nespôsobila úraz tak to je ešte dobré :3

      Odstrániť
  2. Ja mam na opilcov osobny nazor, pretoze jeden mal viac rozumu ako vsetci ostatni na zjazdovke a zachranil mi zivot. A do kategorie filmove hviezdy spadaju moji kamarati, takze tiez na nich nemozem nic povedat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno tvoj názor na opilcov poznám a každý má takých spolužiakov.

      Odstrániť