Ako som dopadol ?

by - 19:58:00

 Dnes tu máme spešl článok.
     Určite si pamätáte ako som ešte pred mesiacom či dvoma spomínal, že sa chystám na talentovky.      Spomínal som dátum 30. marec/březen. A tento dátum bol pred dvoma dňami. Tak sa asi pýtate ako to asi dopadlo. Ale najprv vám poviem, že ma zobrali vám poviem ako to tam asi prebiehalo.
     Tak som vošiel do školy ešte s dvoma kamošmi a teraz vidím, že od nás zberajú pozvánky na talentovky. To by som ale nebol ja keby som si ju nezabudol. Na pozvánke bolo číslo, kde som mal byť skúšaný. Hovorím si OK, tak sa pôjdem ospravedlniť, že som si to zabudol ale zrazu počujem ako niekto kričí, že „ak si niekto zabudol pozvánku nech ide na sekretariát. Tak som to tam ako tak našiel, poprosil sekretárku nech mi povie kam si mám sadnúť a šiel som – fakt super prvý dojem. 
                                                                     ♦  ♦  ♦
     Ako prvé sme kreslili zátišie. Prvé čo ma zarazilo, že sme to nekreslili na stojanoch a druhé, že to zátišie sa nedalo nakresliť 1:1..bolo moc veľké takže som ho musel zmenšiť – naozaj super. V zátiší bola k tomu ešte zakomponovaná plastová flaška na minerálku – OK v živote som ju nekreslil ale pokúsim sa. Bolo to jediné čo mi robilo väčší problém pri zátiší. Mali sme na celé zátišie 3h a ja som štvrť hodinu pred skončením nemal čo robiť. Keby boli body za čas tak by som ich mal najviac. 




                                           zátišie je trocha skreslené    


                                                                        ♦  ♦  ♦


    
 Druhá bola kreatívna práca. Tak toto ste ešte nevideli, kreatívna práca pozostávala z dvoch úloh 1. – dostal som dostal som papier, kde už vopred boli vyobrazené geometrické tvary. Tieto tvary sme museli vystrihnúť a použiť ich tak, že sme z nich museli postavať nejaké zviera. Tvary sa nesmeli prekrývať. Keďže boli biele tak sme do pozadia mali spraviť koláž. No koniec toto- ja som tam asi pol hodinu dumal a skúšal som čo z toho poskladať. Nakoniec vzniklo niečo takéto. Odhodláte sa skúsiť typnúť si čo je to za zviera?
                                                                 

                                                                       ♦  ♦  ♦
    

 2. úloha bola úplné super. Mali sme  nakresliť maskota pre zoologickú záhradu. Najprv som chcel spraviť slona, ešteže som ho nerobil lebo ho robil každý tretí. Rozhodol som sa pre zebru. Inšpiroval som sa mojou kamoškou, ktorá kedysi spravila detail zebry, ktorá mala farebné pruhy. Háčik v tej úloha bol taký, že sme mohli použiť len 4 farby. Ja som si povedal, že to musí byť farebné a tak som do maskota zebry použil oranžovú a modrú ako dosť kontrastné farby. Keď som už dokončoval detaily spomenul som si, že som tam mal zakomponovať názov (meno) toho maskota. Pomenoval som ho ZEBRY. Myslím si, že farebnosť a hravosť akou som spracoval toho maskota  zaujalo aj porotu.


     Výsledky mali prísť až dnes ale oni boli už včera takže včera som už oslavoval. Áno, zobrali ma  a ja som z toho úplne „paf“. Len škoda, že nezobrali dvoch chalanov, ktorý tam šli so mnou. Som nadšený aj z toho, že nemusím ísť na prijmačky a posledné čo ma čaká je monitor.
     Len tak pre zaujímavosť v odbore, na ktorý som sa hlásil (reklamná tvorba) bol som druhý. Prvý ma obehol len o 5 bodov. Ja som mal 144 bodov a on 149.  
Ako som už spomínal čaká ma ešte monitor tak vás prosím ešte o kvapku trpezlivosti a sľubujem, že články už o týždeň začnú vychádzať ako pred pauzou. 

    tá koláž bol lev :DD
Podobné články

Príprava na talentovky - Obyčajné zátišie
Ja a moja vysnívaná stredná škola

Blogu zdar!

You May Also Like

2 komentárov

  1. Si strašne šikovný :) Kresby sú naozaj podarené, ale to som ti už povedala osobne :) Ešte raz gratulujem :)
    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť