Je to za mnou ..konečne

by - 23:58:00

     Pred nedávnom sa v mojom živote stali udalosti, ktoré ľahko mohli ovplyvniť môj život. 
     
     Myslím si, že tieto udalosti ovplyvnili v dobrom. Aké to boli udalosti? Obe som už spomínal, a ak si dobrým čitateľom tak asi vieš. 

     Za prvé sú to prijímačky. Ako som už spomínal tak ma už zobrali. Ale vtedy to bolo len na internete a stále sa mohla stať chyba. Ale ako bežal čas tak sa situácia zmenila a prišla obálka. Pre mňa doteraz najdôležitejšia obálka. Papier vnútri mi oznamoval, že som bol PRIJATÝ. Neuveríš, ale takýto veľký kameň mi spadol zo srdca. Už žiaden stres zo školy, už stačí len úspešne dokončiť devinu. 



     Ak ťa zaujíma ako som dopadol tak si prečítaj tieto dva, tri riadky.
     Maximálny počet bodov, ktorý sa dal dostať bol 160 bodov.
     Ja som získal 144 – druhé miesto v mojom odbore. Za talentovú skúšku som mal 113             bodov z 120 a za známky som mal 31 z možných 40.

     To, že ma zobrali bolo pre mňa obrovské potešenie, už len preto lebo som sa nemusel pripravovať na prijímačky a taktiež som nemusel stresovať pred blížiacim sa monitorom. 

     A na ten monitor je druhá udalosť. Ak si zainteresovaný/á tak vieš že 6.4.2016 t. j. streda prebehlo na Slovensku „celoslovenské testovanie deviatakov“. Hneď ráno som vstal tou správnou nohou a bol som pripravený sa ísť testovať. Ako prvé sa testovala matematika. Celkový čas na vypracovanie bola jedna hodina bol som hotový po 45-tich minútach. Mal som z toho naozaj dobrý pocit. Medzi matematikou a slovenčinou bola prestávka, a tam som videl, že spolužiaci sú naozaj vystresovaný. Hovorím „okej“ dúfam, že to nedovrzajú. Test sa mi zo začiatku zdal pomerne ťažký ale po vypracovaní dvadsiatich otázok bol pre mňa malina. Tak som odpovede napísal do odpovedého hárku a vidím, že mi ostalo ešte 5 nevypracovaných otázok. Samozrejme panika, panika. Rýchlo som sa dal na ich vypracovanie. Test som dokončil len tak, tak. 

     Na druhý deň prišla učiteľka s predbežnými výsledkami. Prvé jej slová boli „JANO !“  spozornel som a začala mi hovoriť, že sa nemám vykašlať na školu, pretože som už prijatý na sš. Hneď ako dokončila výklad tak mi oznámila, že mám 92% z monitoru zo Slovenského jazyku. Asi prvých 5 sekund som čakal slová „ och, prepáč pomýlila som sa“ týchto slov som sa nedočkal.  Na hodiny z matematiky to už nebolo také dramatické a mal som oznámené, že som získal 85%. Vtipné je, že presne takýto rovnaký výsledok dosiahla moja kamoška pred troma rokmi. Som naozaj nadšený z výsledku a len tak rýchlo na to nezabudnem.
    

 Podobné články
Ako som dopadol ?
Príprava na monitor - slovenčina
Príprava na talentovky - obyčajné zátišie
Ja a moja vysnívaná stredná škola

Ak ťa zaujíma aký bol monitor zo SJL alebo z MAT tak klikni. 
     Ak si aj ty mal/a v poslednej dobe nejaký zlom v tvojom živote tak sa môžeš pochváliť v komentári.  
Ak si aj ty deviatak, tak sa pochvál svojím predbežným výsledkom. 
Ak sa ti článok páčil ohodnoť ho pekným komentárom, nezabudni sa pridať medzi GFC a staň sa pravidlným čitateľom.

You May Also Like

6 komentárov

  1. Tak to je super, že tě přijali! Já jsem teď na osmiletém gymplu v kvartě (=devítce), ale chci dělat přijímačky na čtyřletý gympl do jiného města, protože jsem před pár měsíci nějak nevycházela se třídou a nechci, aby se to opakovalo a přijde mi, že to není místo, kam bych zapadala. :) Tak snad budu mít štěstí a taky se dostanu. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada, že ti to vyšlo :) Už sme patrične oslávili, takže teraz ti už len popriať nech sa ti tam darí :) Snáď o dva mesiace oslávime aj moje prijatie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky, ale čo tak neskoro budeme oslavovať ešte aj tvoju maturitu. :D

      Odstrániť