Lyžovanie nad oblakmi

by - 22:36:00

Lyžovanie nad obakmi. Tak by som nazval lyžiarsky, na ktorom som bol minulý týždeň.
Bola to nádherný lylžovačka pod úpätím Lomnického štítu. Nemal som zo sebou foťák ale mal som kameru, a preto sa môžete pozrieť ako tom tam vyzeralo. 


Do pozornosti dávam môj YTB, lebo toto video ste tam mohli nájsť už od štvrtku ak sa nemýlil.

No ale predsa som spravil nejaké fotky, síce len na mobil, ale urobil. 








                                     Túto fotku môžete nájsť, aj na mojom Instagrame






K lyžiarskemu len tak v skratke.
Ubehlo to strašne rýchlo ani som sa nenazdal, a už bol piatok a bolo po ňom. 
Lyžoval som teda v Tatranskej Lomnici, a musím povedať, že Tatry sú síce najmenšie veľhory, ale sú naozaj nádherné, to sa im nezaprie. 

Aby to nebolo len také suché tak sa s vami podelím ešte o taký zaujímavý "fakt alebo skúsenosť". Keď som sa balil tak rodičia do mňa stále rýpali a vnucovali mi čo najteplejšie oblečenie, so slovami " to sú Tatry, tam bude aj -20*C°. Prvý deň na zjazdovke asi 1750 m.n.m. +4*C, ja som nemohol vydržať s nerozopnutou bundou a s nasadenými rukavicami. Keď som sa vrátil, tak som zistil, že celý týždeň u nás na dedine bola -15 a podobne. V Tatrách cez deň pod -5* ani neklesla. 

Dúfam, že sa video aj fotky páčili. Môžete zanechať nejaký pekný komentár, poteší ma to.

Ako je to medzi vami a lyžovaním? Ako sa vám páčia Tatry? Už ste sa niekedy lyžovali v Tatrách? Boli ste už na lyžiarskom?

You May Also Like

0 komentárov