Veď na umeleckej sa neučí, tam sa len kreslí....

by - 23:57:00

Ty chodíš na umeleckú? Tak to sa tam asi moc neučíte, že? 
     Túto vetu počujem od začiatku štúdia na umeleckej a budem to počúvať ešte asi dosť dlho. Umelecká je škola ako každá iná aj tu je treba sa učiť, to že nemáme matematiku 5-krát z tej školy nerobí podradnú. Niektorí by sa mali zamyslieť nad tým čo hovoria, keď sa na to takto z retrospektívy pozerám, tak mi to hovorili ľudia, ktorý  chodia na školy typu, prepadnem len kvôli vysokej absencií inak sa to ani nedá v skratke škola pre primitívnejších. 

Ale veď tam len kreslíte, to musí byť pre vás hračka.
     Ďalší typ vety ktorý mi trhá žily. Áno veď len kreslíme a popritom sa učíme základné predmety, potom tam sú ešte odborné predmety, ktoré sa nemôžeš nabifliť a všetko to  uzatvárajú domáce úlohy z kresby, ktoré v pohode trvajú  aj 10 hodín, aj toto je umelecká. Ak to nejaký nádejný deviatak chtiaci ísť na umeleckú dočítal až sem tak prekopal všetky svoje sny byť na umeleckej.
No ale aby som vám dokázal, že umelecká robí zázraky a dokáže aj z takého kresliaceho polena ako som ja donútiť nakresliť niečo na čo sa dá aj pozerať tak tu máte práce, ktoré som spravil za tento polrok.

Tieto tri fotky ste tu vedeli najmenej 2-krát ale ja som si to nemohol odpustiť. 


 Opierkuj svoju fotku a použi len 3 farby
                                                                     Koláž
    Všetko na tejto škole nie je len o ručnej práci ale ale aj o grafickej. Ja čo som nevedel ani čistý artboard nevedel vytvoriť, teda ja som ani nevedel čo to artboard je, som sa naučil robiť aspoň toto, pre nejakých extra spešl majstrov vo Photoshope alebo v Illustrátori je to hrôza to vidieť, ale mne na moje kvality mi to za ten pol rok stačí vedieť :DDD

     Som rád, že som si vybral túto školu a každý čo bude o nej niečo hovoriť v zmysle umelecká je ľahká tak mu zmením jeho názor, pri najmenšom mu pekne vynadám :DDD

You May Also Like

2 komentárov

  1. Ten pokrok je až neuveriteľný. A hlavné je to, že ťa to baví :)
    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh ďakujem, ja som si ten pokrok vôbec neuvedomoval. Uvedomil som si ho, keď som si dal všetky fotky prác dohromady. Možno o pár rokov, sa budem na tie lodičký dívať, s výrazom, takto škaredo som predsa kresliť nemohol. :DDD Dúfam len, že taký pokrok urobím :D

      Odstrániť