Trapasy :3

by - 17:57:00

     Cestovanie vlakom a autobusom , nevyhnutná rutina všedného dňa.
Každý išiel aspoň raz vlakom, kto nie tak prišiel oveľa. Ja cestujem každé ráno a poobedie vlakom už nejaký ten piatok . Za ten čas sa mi podarilo zažiť už pár trapasov. Podelím sa s vami o pár z nich. 

Chcel som ukradnúť zrkadlo?
     Idem si tak zo školy vlakom, takým starým. Sedím si v kupéčku so spolužiakom na starých sedačkách  a tie  pri sebe menšom pohybe vŕzgali. Ideme si tak a  vrzg sem a vrzg tam. Zrazu vidíme ako sa k nám do kupéčka  snaží vlámať nejaký postarší pán, keď konečne otvoril zaseknuté dvere, tak sa nás spýtali či aj my počujeme také vŕzgavé zvuky, my samozrejme, že hej aj my ich počujeme ale nevieme odkiaľ to ide, tak to vzdá a chce odísť a pri odchode povie " ja som si myslel, že chcete odmontovať zrkadlo" a zavrie. Samozrejme my sme sa začali smiať. Čakal by som čokoľvek, ale to, že chceme odmontovať zrkadlo a ukradnúť ho to fakt nie. 

Máš prečítaný poriadok ako sa správať vo vlaku?

     Sedím si tak vo vlaku. Aby sa mi lepšie sedelo tak som mal nohu vyloženú cez druhú, ale cítil som ako má začína bolieť, poznáte to také ako keby vám mravce behali pod kožou. Tak si preložím tú druhú cez prvú aby sa mi lepšie prekrvila tá prvá. Nechtiac zavadím o sedadlo pred sebou. No zbadal to revízor, ktorý bol asi dve sedadlá za mnou a dobehol ku mne a začal mi tam dohovárať, či som si čítal" ako sa správať vo vlaku" ja samozrejme, že nie a on, že by som si to mal prečítať, lebo môžem dostať pokutu až 30€(asi, už i nepamätám) pozerám na  neho s výrazom "kde som?" A on, že dnes má dobrý deň a tak to nechá tak a odišiel. Ja už len v mysli " tak ty máš svoju prácu asi naozaj rád". 

Atentát na cestujúceho

     Do školy sme si mali priniesť papierové kocky lebo vtedy sme sa učili ešte perspektívu, a tak som aj urobil. Po skončení vyučovania som si ich bral domov. Vo vlaku tesne pred stanicou som sa vybral, že už idem vystúpiť. V jednej ruke som držal dosky s prácami a v druhej škatuľu s kockami, aby sa mi neponičili. Idem si tak a zrazu stratím stabilitu a škatuľa mi vypadne z ruky, ešte ju zachytím a snažím sa ju stabilizovať aby mi už znovu nevypadla ale bola na mále tak som tam s ňou šaškoval, a to všetko nad hlavou cestujúceho, ten sa snažil tiež zachytiť škatuľu ale márne, škatuľa sa otvorila a kocky vypadli. Všetky skončili na hlave cestujúceho, všetko to pozorovala jeho priateľka(asi) a tá mohla pľúca vypľuť od smiechu. Kocky som pozbieral a rýchlo sa pobral ku východu, len čo som vystúpil dvere sa zavreli a vlak sa dal do pohybu, stihol som to len tak tak.

Dezorientovaný Jajo

     Čakám ráno na autobus a čakám spolu s kamoškou. Už sa rúti po ceste a mi sa dohadujeme kto nastúpi ako prvý. Autobus zastaví a kamoška nastupuje ako prvá. Pýta si lístok a ide ďalej ja si pýtam lístok a samozrejme som povedal zástavku, na ktorú nejde tak sa opravujem a idem si tiež sadnúť, hľadám kam si sadla a idem za ňou, padne mi zrak ani jednu babu, prišla mi strašne povedomá a ja som nevedel kto to je, ani teraz neviem kto to je. Nechal som to tak a sadol som si, pozriem sa na kamošku a tam niekto iný,  trapas ako krava zdvihnem sa a ospravedlňujem sa, z diaľky to sleduje kamoška a spolužiak, ktorý sa tam smeje, že ani nedýcha. Sadol som si na správne miesto a snaží sa tváriť, že sa nič nestalo.

Divný autobusár

     Ráno, keď idem autobusom tak vždy idú dva jeden je strašná plnka a ten druhý je prázdny. Príde plný autobus a ja do neho nenastúpim lebo nechcem sa tlačiť ako sardinka. Ide druhý, nezastaví na zastávke,  ja len zhrozeným pohľadom dívam a rozhodil som rukami. Zrazu vidím ako sa autobus zastavil asi 10 m od zastávky, rýchlo bežím aby som za ním. Autobusár zastaví, otvorí mi dvere, nastúpim a autobusár sa ma hneď vypytuje ,že prečo som nenastúpil do toho prvého a ja, ž som chcel ísť týmto a on, že či sa mi páči viac, ja som sa tváril, že som nič nepočul, vypýtal som si lístok a šiel som si sadnúť za spolužiačkami, sadol som si, a už len z predka počujem hlasné ahaa.

Niečo nie je v poriadku

     Posledný trapas sa mi stal už dávnejšie. So spolužiačkou som sa rozhodol, že ideme do neďalekej dediny. Šli sme teda na autobusovú zástavku a vyčkávali. Už vidíme ako ide ale niečo  nie je v poriadku. Spravil som facepalm a potichu som povedal spolužiačke, že stojíme na opačnej zástavke. Už sa na druhú stranu prejsť nedalo a tak sme len so smutnými zrakmi pozeráme ako nám odchádza autobus. Malo to byť naše tajomstvo, tak pssst. 

     Dúfam, že ste sa zasmiali a spomenuli si na nejaké tie svoje trapasy pri cestovaní, môžete ich spomenúť v komentári. Dúfam, že sa článok páčil zatiaľ čaw.

You May Also Like

6 komentárov

  1. Heh, tak toto celkom pobavilo :) Hlavne tie padajúce kocky.
    Mne sa naposledy stal taký menší trapas cestou vlakom, keď som revízorke ukazovala elektronický lístok. Mobil som však mala príliš naklonený dozadu, pričom ona ho potrebovala mať v kolmej polohe. Tak povedala, nech ho vyrovnám, načo som sa nechápavo pozrela na obrazovku a potom mobil otočila horizontálne. Len si povzdychla, pretočila tú obrovskú čítačku a na koniec dodala, čo odo mňa vlastne chcela. No čo budem hovoriť, úprimne ma kontakt s ľuďmi v takýchto situáciách často stresuje.
    Čo sa inak týka gramatickej stránky tvojho článku, odporučila by som trošku upraviť slovosled a diakritiku v niektorých vetách, a bude to fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rád, že ťa článok dokázal pobaviť, bolo to jeho zámerom. K tej situácií, stres robí z človeka idiota. Do budúcna si budem dávať na články pozor, hľavne keď ich budem písať vo vlaku na mobile ako tento a ešte pár. :D

      Odstrániť
  2. Chcem viac takýchto článkov ;) asi najlepší aký si vydal. Celkom som sa zasmiala. Aj názvy sú super jednotlivých príbehov. Kocky boli naj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažil som sa článok spraviť iným štýlom ako ostatné, a vidím, že sa to oplatilo. Aj mne prišli kocky najvtipnejšie, boli aj dôvodom prečo som napísal tento článok :D

      Odstrániť
  3. Veľmi podarený článok. Dosť ma to pobavilo, bol príjemný na odreagovanie. Nechcem, aby sa ti trapasy stávali často, ale ak predsa len nejaké budú, šup sem s nimi :P
    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Diky :3 Najskôr som čítal "Chcem, aby sa ti trapasy stávali často" :D Môj blog je o mojom živote, takže ak sa tie trapasy nazbierájú tak sa tu určite ešte takýto článok objavý ;)

      Odstrániť