Film fest Trenčianke Teplice

by - 2:07:00

     Pred nedávnom som bol na  filmovom festivale v Trenčianskych Tepliciach  (Park Film Fest International Film Festival Trenčianske Teplice).Šiel som tam hlavne zo zvedavosti lebo som na takom festivale nebol. Nešiel som tam sám, ale sprevádzala ma tam kamoška. Došli sme tam, asi polhodinu sme nevedeli kam, tak sme šli rovno za nosom. Asi nám šťastie prialo, ale našli sme park. V tom parku som už niekoľkokrát bol (cca3-krát), tak som sa ako tak orientoval. Boli sme tam v predposledný deň, a to v nedeľu. Za celý čas čo sme tam boli sme stihli len jeden film, a to dokument Červená, o svetovo známej, českej opernej speváčke a herečke. Bolo poznať, že to nie je hocijaký dokument, lebo bol zaujímavo natočený, jediné čom i prekážalo bola dĺžka. No mňa omnoho viac nadchol "Art in park" ako film fest. Spravil som sériu fotiek, kde sú zachytené rôzne kreatívne inštalácie. Neočakával som také niečo a bol som milo prekvapený, keď som to uvidel. Najviac ma ohúrila "Cukríková alej" :"D















     Čo som naozaj neočakával bola módna prehliadka, ktorá nebola hocijaká, ale bola to ukážka prác študentov z mojej školy. Modely boli veľmi.....(jednoducho, bolo to presne také ako keď si predstavíte módnu prehliadku).

     Budúci rok sa chystám určite, snáď aj na viac filmov, ako len na jeden :DD
Boli ste aj vy v na nejakom filmovom festivale? akom? Videli ste už nejakú módnu prehliadku? Páčia sa vám fotky? 



You May Also Like

0 komentárov