Unboxing : ROLLEI ac 300

by - 19:49:00

     Poznáš ten pocit, keď si povieš, že toto by som chcel/a mať?
     Ja ho poznám veľmi dobre. Neviem, prečo ale mám v povahe to, že rozmýšľam spontánne, hlavne, čo sa  týka nakupovania. Keď teraz blúdim v pamäti tak to začalo už pri kúpe zrkadlovky  Nikon D3000. Od začiatku hľadania až po držanie v rukách zrkadlovku uplynuli asi dva týždne. Tak isto to bolo aj s mobilom. Po Vianociach som si povedal , že chcem mobil a 30. Decembra (Prosince) som už mal nový mobil Lenovo A5000. A v stredu minulý týždeň som si povedal „chcem outdoorovú kameru“ bác v utorok prišiel kuriér a mám tu novú kameru. Myslím si, že to asi nikto nečakal a ani ja nie.

     Kameru som si financoval sám ako aj mobil a zrkadlovku.  Ale prejdime už k umboxingu.

     Prišlo to v „prenádhernej“ hnedej škatuli.


     Len by som nezabudol povedať objednával som to z Alza.sk (viete to je ten zelený otravný mimozemšťan)

     Balenie obsahovalo, nadstavce a také hlúposti. Samozrejme nemohol chýbať vodotesný obal.




     Samotná kamera je úplne mikro a o ničom ale, keď je s vodovzdorným obalom tak vyzerá úplne epicky. Máte aj vy podobný názor.



     Dúfam, že mi to zlepší moju tvorbu a zažijem s touto vecičkou veľa zábavy :D. Dúfam, že to aj vy beriete ako pozitívum, pre tento blog. Taktiež ak to bude nejaký fotočlánok , tak by som spravil krátke video a doplnil to zábermi z kamery.

     Recenziu môžete čakať niekedy v júli až auguste :D ale asi skôr začiatkom augusta. 

     Ak sa vám článok páčil, tak ho nezabudnite ohodnotiť komentárom, a ak sa vám páči celá moja tvorba tak sa môžete pripojil ku mojím GFC. Páčko.

You May Also Like

7 komentárov

  1. Fúú, naozaj si sa v tých nákupoch nejako rozbehol. Už teraz sa teším na videá a recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rád, dúfam, že už sa pribrzdím v tom nakupovaní a budem menej míňať peniaze.

      Odstrániť
  2. Tak tenhle kousek vypadá vážně moc pěkně :)
    Já se v nakupování elektroniky držím celkem zkrátka - foťák mám ještě po otci, mobil mele z posledního stejně jako MP4 a našlo by se toho i víc.

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som to mal donedávna tak, že všetko vybavenie bolo rodičov...ale povedal som si, že si začnem šetriť a kúpim si nové a tak sa aj stalo

      Odstrániť
  3. Dufam, že sa aj dočkám toho videa z tejto kamery niekedy tu na blogu :D

    OdpovedaťOdstrániť