Mokrý Slovenský raj

by - 16:51:00

     Ak poznáte môj blog už najmenej rok tak ste mohli zaregistrovať, že chodím na turistiku.      
     Presne pred rokom som navštívil Slovenský Raj. Pre tých, ktorý nevedia čo to je tak je to národný park, ktorý predovšetkým vyniká turistikou a rekreáciou.  

     Ako som spomínal bol som tam aj minulý rok a turistiku som si zopakoval aj v roku 2016.  Slovo zopakovať nie je až také presné lebo som nešiel po tej trase ako v roku 2015. 
Táto turistika bola rozhodne ťažšia ako tá minulý rok. Už len pre to, že sme minulý rok šli skôr po zemine alebo nad riekou a tento rok sme šli priamo po rieke. Tak premočený som ešte nikdy z turistiky nikdy neprišiel. 

     Ja sa nehorázne bojím výšok  a ako na just tam boli dva rebríky. Ale prezradím vám taktiku ako na ne. Musíte mať privreté oči tak aby ste videli ledva na šteblíky a musíte ísť rýchlo. Najhoršie je keď ide niekto pred vami a trvá mu to, a tak ste čím viac nervózny  a paranoidný. Hrozné čosi.

     Článok spred roka, ktorý bol hlavne zameraný na fotky som fotil ešte na kompakt. Odvtedy sa veľa stalo ale hlavne to, že som si kúpil zrkadlovku. Takže fotky sú omnoho lepšie. ;)




  









 



                                                                    Keška :D
                       

                             Takýmito palacinkami som si spríjemnil a osladil život :D
                                 

                                        Tatry, vždy je radosť pozerať sa na ne. 


           

                                                                    Srnky
     Pri jednej reštaurácií, ku ktorej patrí aj tábor sa nachádza pomník, ktorý spomína na minuloročnú tragédiu vrtuľníku v Slov. raji.


     Tieto fotky som dal, len z toho vtipu, že som ich upravil do toho sladunkého gýč štýlu a pripomínajú mi tie klasické pozadia na počítači, ktoré tam máte od úplného začiatku. Mám na mysli tie staršie verzie Windowsu. 

                V neďalekej dedinke sa nachádza úžasný kostol. Čo naň hovoríte ?

Ja dúfam, že sa vám článok páčil tak isto aj fotky. Podporte môj blog tým, že sa zapojíte do GFC a nezabudnite na komentár. :D

You May Also Like

6 komentárov

  1. Nádherná krajina, taky obdivuji, že si kluk který bloguje.
    Jen tak dál chlapáku. :D
    Skvěle!

    S láskou Mí, klidně se stav.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelá akcia! Počasie naozaj vybavené a zážitkov tiež nespočetne :) Dúfam, že toho ešte veľa podnikneme :) Fotečky super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bolo to super len tie rebriky boli trošku hard :D Hlavne ked tam striekala voda do tváre pri lezení :D Nevieš koľko mal asi metrov ten najvyšší?

    OdpovedaťOdstrániť